• TWITTERKLINIEK •
ONLINE COMMUNICATIE

Webcare
In het behandelen van vragen en reacties kan veel tijd zitten. Echter is het uitermate belangrijk dat de klant snel antwoord krijgt op zijn of haar vragen. Hierdoor zal de klanttevredenheid binnen uw onderneming stijgen.
Hulp nodig bij het reageren en monitoren van vragen en/of reacties om de klanttevredenheid te optimaliseren? Neem contact met ons op!
WEBCARE

Hoe wij te werk gaan
Webcare is een online klantenservice die zijn service native of door een webcare programma verleend. Wij helpen klanten bij vragen, klachten en andere opmerkingen.
Het digitale tijdperk van nu gaat razendsnel, we willen daarom ook eigenlijk niet langer dan een paar uur wachten op een antwoord op onze vragen. Het wordt daarom voor elke onderneming steeds belangrijker om zich bezig te houden met webcare. Echter is het voor veel ondernemingen een zeer tijdrovende taak, terwijl het uitermate belangrijk is voor de klantvriendelijkheid.
Er zijn verschillende vormen van webcare, dit zijn open, gesloten, reactieve en proactieve webcare. In het kort gaat het bij openbare webcare om online geplaatste reacties, die openbaar worden geantwoord. Gesloten webcare zijn reacties die via privéberichten gestuurd en beantwoord worden. Bij reactieve webcare reageert een onderneming enkel op berichten waar zij direct in genoemd worden. Wanneer een onderneming reageert op elke vorm waarin ze benoemd worden (denk hierbij bijvoorbeeld aan een hashtag), noemen we dit proactieve webcare.