• TWITTERKLINIEK •

◦ online communicatie ◦ social media ◦ digital marketing ◦ offline communicatie ◦

OFFLINE COMMUNICATIE

Buitenreclame

Buitenreclame is onmisbaar in het straatbeeld van nu. Het is overal om ons heen, in winkels, bij bushaltes en langs de wegen. Het is er altijd en overal, wat dit medium ertoe maakt dat er in korte tijd veel mensen van verschillende doelgroepen bereikt kunnen worden.

Hulp nodig bij het ontwerpen of uitvoeren van buitenreclame? Neem contact met ons op!

BUITENRECLAME

Hoe wij te werk gaan

Buitenreclame is niet meer weg te denken uit het straatbeeld van nu. Het is er altijd en overal. We krijgen als consumenten dagelijks honderden tot duizenden prikkels in deze vorm van reclame binnen. Maar hoe onderscheid je je nu in een wereld waarin zoveel reclame te zien is? En hoe maak je jouw reclame zo pakkend dat deze blijft hangen?

Dit is voor veel ondernemingen een lastige opgave wanneer ze hier niet de expertise en/of tools voor hebben. Het is noodzakelijk een pakkende, korte en tegelijkertijd krachtige reclame te maken aangezien de consument vaak niet de tijd heeft volledige teksten te lezen. Daarnaast is het ook noodzakelijk dat deze reclames visueel sterk zijn, zodat deze ook daadwerkelijk blijven hangen. Ook speelt het persoonlijke karakter van de onderneming een grote rol bij het ontwerpen van deze reclames. De consument moet in een oogopslag kunnen herkennen over welk merk het gaat.

Binnen de TwitterKliniek hebben wij al veel ervaring bij het ontwerpen en uitvoeren van buitenreclames. We onderzoeken de doelgroep en overleggen met de klant de juiste strategieën bij het ontwerpen en uitwerken van de reclames. We analyseren de succeskansen en zetten deze vervolgens effectief in als instrument.

Pakkend

We krijgen wel honderden tot duizenden prikkels per dag door reclame. Het is dus van belang dat de boodschap van uw onderneming kort maar krachtig is, aangezien de consument deze slechts een fractie van een seconde bekijkt.

Visueel sterk

Om te zorgen dat uw reclame onderscheidend is van de andere reclames, moet deze visueel sterk zijn. Dit zorgt ervoor dat jouw ontwerp er uitspringt bij de doelgroep.

Persoonlijk karakter

Het toevoegen van het persoonlijke karakter van de onderneming is essentieel in de reclamewereld. De consument moet uw onderneming in een oogopslag herkennen wanneer ze de reclame bekijken.
Pakkend
97%
Visueel sterk
92%
Persoonlijk karakter
98%

Benieuwd naar wat we voor uw onderneming kunnen betekenen?